my widget


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 9 January 2012

aku gila sama SKATEBOARD !!!

hah ! mmg taq org x cyk... pahal aku minat gilerrrrr mok maen SKATEBOARD ..adalah dolok nakkk..time gik form 3 xsalah kmk hihihi..time yaaa da geng towk nakkk..maen depan skul..yerrrrr apa gik aku tewk nakk...alu lah mok try  maenn juak lah tewkkk..gilaaaa ku timeee yaaa...hilang akal pun adaaaaa..xtauk pahall kahh...balit jak dri skul ...tyk ku ngan apak..." ddy ? can u buy me the skaterboard.." HERAN apak ku dgrrr..pahal anak ompuan ku towk hahahahahha...alu lah apak ku pdh tewk " darling ? that for boy lahh...why u want that ..( tetak apak ku lok )..aku apa gik twk ...alu lah pdh " just 4 fun " hahaha..adoe2 nang xtauk hal ku time yaaaa.....beberapa minggu yaaa  ..majuk lah ku tewk xmok kaka ngan apak....pasyaaaa time BESDAY aku nak ke 16 tahun...yeay ! apak ku beli juak hahahhaa..adoe2 thnx alu ku ngan apak time yaaaa..eyh ! alu lahhh ku embak dak kwn maen sekali ...hahahahahha...sampai kinek skateboard yaaa ku simpann...tp adik laki ku nak no 2 yaaaa dah ambik hihihihi...aku bg ngan nyaaa...xpaaa sama2 makeee bahh..kenangan yaaaa aeeee..!! jgn pdg rendahh ngan ompuan...kmk org pandey juak maen hahahhaha..



eryka lyssa ngekk !

No comments:

Post a Comment